26 lipca 2014

Niemcy z akcentem mundialowym

Autor: Cinderella - Cindi
Uwaga, Uwaga: GP Niemiec zaszczycił Mistrz Świata w Piłce Nożnej Lukas Podolski! A Rosberg gratuluje rodakom swoim kaskiem:

www.f1.v10.pl
Wyżej wymieniony zdobył pole position, depczą mu po piętach Williamsy (Hamilton po awarii tarczy hamulcowej nie liczył się w kwalifikacjach)
1. N. Rosberg,
2. V. Bottas,
3. F. Massa.

Szkoda, że Felipe ma takiego pecha :( Dosłownie przekoziołkował swoim bolidem, choć trochę może na własne życzenie. Nie mam zdania, sędziowie też nic nie orzekli, Był jeszcze płonący bolid Kvyata, Aktor Patrick Dempsey i...:
1. N. Rosberg,
2. V. Bottas,
3. L. Hamilton. (należy się szacun, po kwalifikacjach i wymianie skrzyni biegów miejsce 20.)

Myślicie, że zapomniałam o najważniejszej informacji z kwalifikacji i końca wyścigu? Ależ skąd, Pan Andrzej by mi nie wybaczył. W tym miejscu pozdrawiam Martynę M. Po co on to mówi? Bo to jego esencja komentatorska, a ja mam o czym pisać. Otóż, Nico Rosberg ożenił się z wieloletnią patrnerką Vivian Sibold. Tutaj macie notkę o tym w portalu Onet. Alles Beste!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cinderella-Cindi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei