27 lipca 2013

Symbolika i klasyka - Kwalifikacje GP Węgier

Autor: Cinderella - Cindi
Bardzo pozytywne wrażenia mam po dzisiejszym kwalifikacjach GP Węgier. To tutaj debiutował Robert Kubica. Uśmiech zawitał na mojej twarzy, gdy zobaczyłam grupę kibiców z Polski, których nigdy tutaj nie brakuje. I polską flagę z imieniem i nazwiskiem polskiego zawodnika, który teraz jeździ w rajdach. Co by nie mówić, polscy kibice zawsze dopisują :) Drugi symbol: flaga Galicji na bolidach Lotusa (szef zespołu jest z Hiszpanii), upamiętniająca ofiary tragedii kolejowej. Zawsze będę wspominać o takich gestach, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Czas przedstawić wyniki:
1. L. Hamilton (tak, Lewis, sam nie mogłeś w to uwierzyć, czym rozśmieszyłeś, może nawet do łez, Pana Grzegorza, który nazwał Twoje zachowanie klasyką),
2. S. Vettel,
3. R. Grosjean.
Nie byłabym sobą, nie wspominając (a raczej nie śmiejąc się) z komentarza. Ale dziś Was zaskoczę. Możecie mnie zlinczować, ale, moim skromnym zdaniem, komentarz był dziś bardzo rzeczowy. I przez to, jakoś mi nie pasowało. Było jakoś inaczej. Ale głupawka Pana Grzegorza przełamała to poczucie. Dziś było idealnie, muszę przyznać. Panowie komentatorzy, gratulacje od Cindi :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cinderella-Cindi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei