24 maja 2017

Dziękuję Panie Zbyszku... [*]

Autor: Cinderella - Cindi
Jest mi ogromnie przykro. Słucham różnej muzyki, zawsze trudno mi było wyróżniać cokolwiek i kogokolwiek. Od niedawna i niestety teraz z pełnym przekonaniem mogę napisać, że jest nim Zbigniew Wodecki. JEST, bo dopóki słuchamy jego muzyki, zawsze będzie. Dlaczego od niedawna? Bo niedawno to sobie uświadomiłam. To na jego występy zawsze czekałam. Zawsze się zachwycałam. Każdy Sylwester i program był niezwykły, kiedy on się pojawiał."Jaką to melodię", w której często występował, oglądam prawie codziennie. Zwykły program rozrywkowy, a gdy Pan Zbigniew śpiewał, miało się wrażenie, że ogląda się niezwykły koncert. Teraz już tego nie będzie. Nie poznam go osobiście. Zostały wspomnienia, wywiady z niezwykłą osobowością i ta piękna muzyka. Cudowny głos, donośny dźwięk trąbki i melodie na skrzypcach, które tak uwielbiam.

Dziękuję Panie Zbyszku.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Cinderella-Cindi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei