8 marca 2014

Wiosenna refleksja

Autor: Cinderella - Cindi
Witajcie!

Przeglądając inne blogi widzę, że nie tylko mi brak czasu na pisanie. Jednak chyba przebiłam wszystkich. Ostatni post... w Sylwestra. Ale dziś wyjątkowy wpis.

Dziś Dzień Kobiet. W tym roku trochę smutny. Dla mnie i całej społeczności akademickiej. Pożegnanie ważnej osoby. Na uczelni nigdy nie będzie tak samo. Może nie zawsze byłam fair. Ale teraz chcę powiedzieć dwa słowa, gdzieś tam, "do góry". Przepraszam i dziękuję.

Ogólnie ostatnio nie jestem z siebie dumna. Nerwy  nade mną panują. Ciągle obiecuje, że będę dla kogoś milsza. Nie udaje się. Może On ma rację. Jestem złośliwa. Bo piękna - na pewno nie.
.
Na koniec, żeby nie było tak przygnębiająco, chwalę się kwiatami które dostałam ja i moja Mama od mojego Brata <3 Obok widzicie pudełka z motywem Paryża, które dostałam od Martyny i jej Mamy. Tym sposobem w mym pokoju światowo, bo na ścianach NY. Pozdrawiam Panie serdecznie :)

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Masz rację, że w tym roku dzień kobiet jest mniej radosny. Szkoda, że nie można cofnąć czasu. Mam tylko nadzieję, że gdzieś tam jest Jej lepiej. Oczywiście musiałaś dodać kilka słów o wiadomo kim ;p ale to nieprawda, że jesteś złośliwa. Nie znam osoby, która byłaby tak miła, sympatyczna i pomocna jak Ty :) Dziękuję za zdjęcie z pudełkami :) Mam nadzieję, że stoją na jakiejś solidnej desce... ;D

Prześlij komentarz

 

Cinderella-Cindi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei