15 marca 2014

Gp Australii - zmiany, zmiany, zmiany

Autor: Cinderella - Cindi
Dziś naprawdę mogliśmy się poczuć jak w krainie kangurów. Wszak i u nas, i w Albert Park pada. Przedstawię najwaźniejsze zmiany, nie od strony technicznej, bo konstruktor bolidu ze mnie żaden:
a) zmiany czasowe w kwalifikacjach: Q1 - 18 minut, Q2 - 15 minut,  Q3 - 12 minut
b) kierowcy na pierwsze okrążenie wyścigu wyjeżdżaja na oponach z 2. części czasówki, najlepsza dziesiątka ma w trzeciej części ma do dyapozycji dodatkowy komplet opon;
c) za ostatni wyscig (Abu Dhabi) kierowcy otrzymaja podwójną liczbę punktów - to dla mnie trochę bez sensu, ale zobaczymy;
d) numerki - kierowcy sami wybrali sobie numer od 1 do 99 i ten numer zostanie z kierowcą do konca jego kariery w F1. Obecny mistrz swiata jeździ z jedynką (Vettel wybrał numer 5 i być moźe z takim numerem w przyszlym sezonie go zobaczymy bo dziś bardzo słabo - miejsce13).
Dzisiejsza pierwsza trojka:
1. L. Hamilton,
2. D. Riccardo,
3. N. Rosberg.
Mam nadzieję, że rozjaśniłam. Zapraszam do Australii! :-)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ile przyjemniej czyta się o f1 gdy pisze o niej dziewczyna :-)

Proponuję napisać coś o nowych jednostkach napędowych w bolidach, które nie mają już tego pięknego ryku..

Baba w bolidzie on 28 marca 2014 15:20 pisze...

Dawno mnie tu nie było, ale widzę, że nadal piszesz o F1 - fajnie ;) Im więcej 'bab' w motorowym świecie tym lepiej :)

Prześlij komentarz

 

Cinderella-Cindi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei