12 czerwca 2014

American bag / Mint dress/ Your Style

Autor: Cinderella - Cindi
Podejrzewam, że dla niektórych z Was będzie to mega zaskoczenie. Przed Wami (dramatyczna pauza, jak mawia szef Skipper :P) mój  pierwszy post modowy!

Pierwszą rzeczą, którą chciałabym się pochwalić jest Torba kupiona w CCC. Moje zamiłowanie do Ameryki sięgnęło zenitu, w dodatku ten piękny żywy kolor. Przyznajcie, flagi na tle pokoju prezentują się świetnie. Nawet Leonardo chciał dziś mi pomóc :P




Druga rzecz pochodzi ze sklepu Croop. Jest to miętowa sukienka, w sam raz na lato Obydwa sklepy odwiedziłam w Plejadzie Bytom.




Na koniec chcę Was zaprosić do zakupienia czerwcowego "Twojego Stylu". Jest on dość drogi, (7.99)  ale warto zainwestować. W tym numerze m.in. wywiad z moją ulubioną aktorką, Kamillą Baar



I jak mój debiut :)? Znaczy nasz, przepraszam Leo :P

3 komentarze:

Magia książki on 12 czerwca 2014 10:41 pisze...

Piękna sukienka!

Anonimowy pisze...

:) ja też lubię Kamilę:) super !

Karina on 20 czerwca 2014 06:19 pisze...

fajny kolor tej torby faktycznie ; ) niezłe początki modowego blogowania ; ) nie powiem,że nie!

Prześlij komentarz

 

Cinderella-Cindi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei